perjantai 1. huhtikuuta 2016

Karvaisen ystävän kunniaksi!

Olen halunnut ottaa jo pitkään sellaisen tatuoinnin, joka olisi huomionosoitus omalle karvaiselle ystävälleni, minun ensimmäiselle (the one and only) koiralleni. Halusin, että pala Messiä kulkee aina mukanani. Tatuointia suunnitellessani, minulla oli muutama ajatus, mistä kuvaa lähdettiin ensin piirtämään. Pähkäiltiin asiaa yhdessä tatuoijani kanssa, ja hän kuunteli tarkasti minun suuntaa antamat toiveeni. Lähtökohtana oli eräs netin ihmeellisestä maailmasta bongattu tatuointi, jota muokattiin aika ronskisti sellaiseksi, niin kuin halusin. Ainoa kriteeri oli, että siinä pitää olla tassuja ja luontoa. Muodon ratkaisi toki se, mihin kohtaa kroppaa se tatuoitiin, eli tuleeko kuvasta vaaka- vai pystysuora ja minkä mallinen. Lopputuloksesta tuli jopa hienompi, mitä osasin edes kuvitella! Tämä on vain minulle suunniteltu, ja vain minun. Toista samanlaista ei tatuoija aio tehdä, eikä tee. Pitää ottaa myöhemmin parempi kuva, kun paranee ja paremmassa valaistuksessa.
 
Kiitos Messi siitä, että olet johdattanut minut koirien sielunelämään ja kiitos, että saan olla sinun ystäväsi ja silmäteräsi. Rakastan sinua, sinä tiedät sen.
 
Tämä oli lähtökohta.

...ja tällainen siitä tuli.
Huomenna sitten rallytokoillaan koulutustunnusjahdissa, osittain kipeällä säärellä :) Ja sunnuntaina alkaa taipparikurssi luento-osuudella, sinne on puoliso siis menossa. Parin viikon päästä tulee Bodenin näyttelyreissu, sitä ennen Messin trimmausta ja pesemistä. Messi päätti aloittaa kunnon karvantuuletusviikot ja tiputtaa tosi paljon karvaa, pahin mahdollinen ajankohta Ruotsia silmälläpitäen. Mennään siis sillä turkilla, mitä on parin viikon päästä jäljellä :)
 
Terveisin Anu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti